Middag

Har fortfarande inte fått svar från familjen utanför london, så jag skickade ett mejl där jag skrev att om dom tyckte att början av november var för sent eller om dom inte var intresserade längre så får dom gärna höra av sig för jag har andra familjer som väntar på svar.
och det är ju sant, har fått ett intressemeddelande av en annan familj som bor i södra surrey ( 50 minuter med tåg från london )
så mejlade den familjen nyss.


Har iallafall lagat middag till mig och mamma, svampsoppa som fick väldigt bra betyg av mamma.
sen en ärtpuré till som man hade på baguett-frallor, blev grymt gott och den gröna färgen var verkligen tilltalande.
soppan ser kanske inte lika tilltalande ut men den var faktiskt jättegod :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Surrey, det är där Harry Potter bor i böckerna. Ja, jag vet, jag är en HP-nörd ;p

Maten ser jätte god ut =)

2009-10-15 @ 19:45:05
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0