om en timme

...ska jag vara på stationen.
har packat mer nu men väskan väger bara 8.3 kilo, och jag som var rädd för övervikt.
ska iallafall duscha och äta frukost nu sen knallar jag bort till stationen.
vi hörs så fort jag vågat fråga om lov att låna deras dator :D

tills dess, så får ni alla ha det så jättebra och jag återkommer om ett par dagar med bilder och lite smått och gott.






jag kommer sakna frugan massa.
men vi ska bli brevisar med parfymerade brevpapper :D
jag är tillbaka 20e december och då är det fest!


Kommentarer
Postat av: Sandra

8,3 kg, hur lyckas du? Jag brukar få ta ur saker för att kunna ta hem saker sen, haha. Ha det jättebra, så hörs vi =)

2009-10-28 @ 07:18:33
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Ha det så underbart och du får gärna skicka ett parfymerat brev till mig också :) saknar dig redan!

2009-10-28 @ 16:21:46
Postat av: Elin

Fest som fan! :D

2009-11-01 @ 18:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0