on the green

hej igen gott folk!

har precis tagit sista dosen penicillin idag och jag vill att skiten ska ta slut nu, all konsumtion av piller och öroninflammationen.
om jag inte skrivit om det så har det gått ner i käken eller vad man ska säga, så kan knappt tugga, öppna munnen och idag har jag gått och bitit ihop ( fråga mig inte varför )
så det känns som att jag är helt snetrutad nu.
jag och mamma åt innan, det blev potatis med brunsås, kött och brysselkål.
jag har fått jättedålig aptit den senaste veckan så var inte sugen på brysselkål alls, jag kunde äta lite mindre än en köttbit, och sen sås och potatis.
och nu är jag hungrig igen!
och nej, det är inte bara ett sug utan jag är verkligen hungrig.
jag äter knappt något, försöker sova bort smärtan och det känns som att jag lever på piller.
och det är inte bra någonstans, ska försöka få i mig mat oftare hur ont det än gör.

tänkte ta med mig lite clementiner och gå upp och se om där är något kul på tv.
jag har ju fått canal+ kanalerna nu, har inte haft dom innan.

men vi hörs kanske imorgon, beror på hur jag mår.
godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Thessie

Då vet jag vem som sitter uppe och tittar på canal+ klockan 24 :)

2009-10-01 @ 23:19:09
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0