På onsdag bär det av

nu är även flyget bokat.
jag flyger från kastrup till gatwick på onsdag, jag kommer va framme på onsdag 12.30
det var tydligen en bra tid för då kunde även barnen följa med och hämta mig vilket dom hade tyckt varit jättekul enligt albert.
ja herregud, dom som känner mig vet att jag inte är den aktiva typen, inga sporter för mig eller liknande.
sonen på 8 år är helt fotbollsgalen och tränar även karate , dottern på 4 år gillar gymnastik och att bada.
så jag kommer ha fullt upp =)

jag kommer som sagt inte ha någon dator med mig så jag hoppas att jag kan låna deras dator ibland och kunna uppdatera bloggen någorlunda så att ni vet att jag lever :)
efter en-två månader kommer jag ha råd med en egen dator, så ska försöka införskaffa någon billig enkel dator så jag kan hålla bloggen levande och ha kontakt med folk över facebook och msn.


imorgon, eller idag blir det stan med mamma.
sen på kvällen blir det harrys ( gamla kingan ) , som har premiär eller vad man skulle kunna kalla det.
hoppas att det är större än när det var kingan, för det lär komma dit en hel del folk.
ska dit med frugan, emelie och johanna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0