red flag

dålig uppdatering, igen.
Men mår man som jag mår just nu så prioriterar man inte datorn direkt.
igårkväll blev det för mycket, jag hade så ont så vi åkte in till akuten i kristianstad vid 23.30
det visade sig att efter klockan 22.00 så var det endast för mer akuta grejer såsom hjärtinfarkter, trafikskador osv.
så fick inte nån vidare hjälp.
och när folk jobbar i vården som är så otrevliga, då blir jag sur!
ingen nyhet med sura , krängda kärringar i vården.
men vafan! då ska man inte jobba med människor heller.
mamma reagerade också, men jag kunde inte hänga upp mig på det då för jag hade verkligen ont.


jag kom hem och tog ännu mer smärtstillande och lyckades somna.
Jag har sovit HELA natten! ååh helt underbart.
vaknade utvilad vid 11 i förmiddags, helt perfekt!
har försökt städa undan på rummet lite idag.
det har blivit en heeel del disk och skitig tvätt när man nu legat sjuk i snart en vecka.


Imorgon skulle jag egentligen behövt gå till arbetsförmedlingen, men jag vet inte om jag är kapabel till det, får helt enkelt se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0