Samsung

nu har jag förresten pappas gamla mobil.
jag har aldrig varit någon som lagt pengar på mobiltelefoner så har kört på min gamla sletna sonyericson, och på något vis har jag lyckats ha sönder kameran på den så nu har jag pappas gamla samsung sgh-i320.
myyycket bättre kamera och mer minne, plus jag fått ett extra minne av eddie.
det är ett helt jävla tangentbord till mobil och knapparna är skitsmå, hur fan klarade pappa av denna mobilen?
nej just det, det gjorde han inte haha!
han är verkligen inte teknisk och knapparna var för små så han använde den inte alls länge.

nu är det nästan 6 timmar tills tåget går och jag är jävligt nervös.
har fyllt mobilen med musik så jag kan hålla mig lugn på tåget.
sen försöka sova en timme på flyget.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0