the pros and cons of breathing

godkväll gott folk.
idag har jag legat framför tvn, precis nästan hela dagen.
har spenderat alldeles mycket tid i min säng i en vecka nu.
men kommande vecka blir det andra bullar.
eftersom att jag lär vara frisk, blir möte på tisdag och sen ska jag försöka få grejer gjorda.
vad vet jag inte haha :P
men det blir något.

therese och rebecka var här innan.
kollade lite på den galne professorn och dom lekte med stina :P haha
galen ägare; galen katt.
sen kaffe & cigg på altanen som avslut.


jag tänkte gå och fixa lite te nu.
har minskat på kaffet, varför vet jag inte.
har helt enkelt inget kaffesug som jag haft innan.
har börjat mer med te nu, vet inte om det är en period eller vad.
men vi har inte så mycket kul te hemma, så kör på orange jaïpur.

jag älskar indiska och allt dom har där.
när jag flyttar så kommer jag handla en del kuddar, lampor, koppar och allt möjligt där.
hittade två olika koppar som var helmysiga.

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0