broken hearts and concrete floors

ja men hallå gott folk.

jag sov nog till lite över två idag.
usch.
har städat lite på övervåningen.
mest på mitt rum.
jag pausar líte nu och tänkte se om jag hittar något att äta.
sen drar jag igång igen.
med dammsugare och svabbning av golvet.
jag satt också och fixade med massa papper & satte in i min mapp.
haha vad vuxen jag känner mig.
nu saknas bara ett jobb och pengar på kontot.




jag tror jag ska satsa på en bra film ikväll.
vilken vet jag inte men ska kolla igenom.

 

Jag kollade förresten igenom massa gamla bilder innan idag.
här kommer några från när jag var 13-15 år .

 


Ska försöka satsa på att sluta bita på naglarna.





Tretton år och ganska emo.



Jag funderar på en lugg igen sen när håret växt ut en bit.
vad tycker ni?




Och till sist, en bild på mina gamla bebisar Slash & Kitty.
Nu tänker ni säkert; "Usch, råttor! dom är äckliga och dom bits"
Då säger jag bara, att dessa två sötnosarna.
Dom var så sjukt sociala! Dom skulle alltid vara med överallt och hålla koll på vad man gjorde.
Och jag har aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, blivit biten av varken Slash eller Kitty.
Hamstrar dock, där har ni något djur som gillar att bitas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0