Counting stars

Då är man hemma från ekbacken.
var på samma avdelning som mamma idag, där det är större barn.
vilket inte var lika kul som att va hos dom mindre barnen.
barnen var inte så glada i mig vid lunchen.
vi hade tre bord och en "fröken" vid varje bord, så jag hade ett bord med tre barn.
den ena ungen börjar snacka om mina örhängen "ölhänge" jag bara " vadå öl? " haha, pucko!
sen så ville dom gå från bordet och jag sa att nej, vi kunde vänta tills dom andra också blev klara, så satt dom och tjatade, då sa jag att ju mer dom tjatade desto längre fick dom sitta där, haha snacka om sura miner.

men så är det.
så i oktober kommer jag få lönen från dessa två dagarna.
inte mycket men absolut bättre än ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0