Headlights

hojhoj gott folk!

snart kommer eddie hit och då blir det att gå ut och gå en lång runda.
som ni ser har jag tagit bort min förra "design"
ska försöka fixa till det någon dag.
men inte nu för jag pallar inte.

 

såg nyss att jag hade fått en kommentar av "blogg.se crew"?
att jag skrivit ut osann information om det där med den där "hemliga" kommentaren.
varför jag skrivit att jag vet vem det är , är inte för att jag sökte på ip adressen och namnet ploppade upp, nejnejnej.
det skrev jag inte.
jag fick upp staden, och eftersom att jag bara vet EN enda person som bor där så vet jag vem det är som skrivit kommentaren.
så ni fick allt bakom foten "blogg.se crew"



over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0