huvudvärk x 1000

therese och rebecka var här innan.
blev kaffe, cigg och massa snack ute på altanen.
var trevligt att få besök nu efter denna cphelgen då man bara legat hemma i sin säng och haft ont.
vi snackade om massa skit, blev en del gamla Qbar-minnen, hahah!


Imorgon blir det möte klockan tre i kristianstad och efter det hem sen hämtar eddie mig och då bär det av till helsingborg - väla.
vi firar två år imorgon och en trip till väla kanske inte låter så himla romantiskt eller så.
men vi har faktiskt idétorka båda två och gå ut och äta på cats som alla andra gör är inte riktigt något för oss.
och jag har inga pengar så det blir inget handlat för mig imorgon men eddie var ute efter lite så vi tänkte köra dit och roadtrip tackar emma aldrig nej till :P
och inte väla heller fastän man är fattig.


känner att det är dags för sängen snart, börjar få en fet huvudvärk så en ibumetin och en kanna vatten så säger jag tack och godnatt :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är er årsdag, så ni gör precis vad ni vill och känner för. Det behöver inte vara romantiskt på något hörn alls, ibland känns det viktigt att bara få vara tillsammans den dagen =)



Grattis till 2:an förresten! =D

2009-09-29 @ 07:18:53
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0