I want you

sedär ja, då vaknade man idag också.

gick upp för en halv timme sen och börjar 09.30 även idag.
jag har precis ätit frukost och sitter nu och försöker vakna med en kopp kaffe.
vakna bör egentligen inte vara något problem med tanke på hur satans kallt här är i huset!
eller , det kanske inte är kallt egentligen.
man kanske bara tycker det för man har legat under två täcken och svettats inatt :P

 

Min frilla är extra tuff idag.
mitt hår har börjat växa och det gillar vi :P
långa hår; nu kommer jag! haha
men iallafall, så håret blir spretigare lättare, och på morgonarna har det börjat ställa sig åt ungefär 20-25 olika håll, haha :P försökte ta bild men det är inte det lättaste..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0