I will posses your heart

Hej allihop!

Jag fick mig en klippning igår också och jag var lite nervös, satt mest tyst.
men det blev skitbra, tog bara topparna som sagt eftersom att jag inte tar hand om mitt hår ett minsta dugg så är det enormt slitet, så topparna blev det, och så tunnade hon ut det också, skönt!
Alla frisörer säger att jag har fruktansvärt tjockt hår, så var skönt att få tunna ut det , så man fixar det på plats lättare sen.



Efter det kom Eddie hit, jag ville se forrest gump.
tror ni att han ville det?
haha nej, precis! han ville så självklart kolla på fotbollen.
och visst sa jag, men sålänge jag slipper. fotboll är inte min sport.
så jag satt lite här istället.

 


sen gjorde jag plommonpaj :)
den blev faktiskt hyfsat god.


Idag vet jag inte vad som händer.
jag får helt enkelt se.

 

Morgonfrilla ftw.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0