Inga problem

hej gott folk!
nu är jag hemma igen efter min lilla tripp till kristianstad.
mötet med min nya jobbcoach gick suveränt och hon var hur trevlig som helst.
så nästa tisdag blir det nytt möte.


förresten idag när jag vaknade har jag ont i BÅDA öronen.
det som inte har varit svullet innan är svullet nu.
så nu hör jag inte bra alls.
och enligt mamma pratar jag väldigt tyst :P hahah



Snart kommer älskling och då bär det av till väla :)

 

väntavänta! jag har faktiskt gjort en god gärning idag :)
jag hjälpte en äldre man ( gammal gubbe ) att trycka ut biljett i kristianstad.
han brukade alltid ta buss annars men nu skulle han ta tåg och han stog vid biljettautomaten och såg så förvirrad ut så jag var helt enkelt tvungen att hjälpa gubbstackarn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0