Jag blir så arg!

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva skriva detta inlägget men detta var fan droppen.
Jag har läst alexandra ( kissie´s ) blogg nu i ett par dagar.
och herregud vad tjejen driver.
såg henne på vakna med thevoice och där var hon inte blåst någonstans.
men det känns verkligen som att hennes blogg går ut på att vara så blåst som möjligt.
och en så dålig förebild som möjligt.

Jag hoppas verkligen inte att någon tar henne på allvar, speciellt alla småtjejer.
för vad ska hända med denna världen?


Här är en print på hennes "matschema" för en vecka.
jag vet inte om det är för att provocera eller om hon helt enkelt äter så.
för om hon äter så kan hon definitivt inte må bra.
och om hon bara provocerar så förstår hon nog inte att där finns en del små tjejer där ute som kan ta efter och, hur i helvete kan man skriva så?
kan någon sätta flickebarnet på plats, snälla!


 

 

 

 






Jag har inte riktigt gillat blondinbella innan.
men nu har jag förstått att där är verkligen inget fel på henne.
förutom lite dubbelmoral ibland.
men om någon bloggerska är en bra förebild för unga tjejer så är det förtusan blondinbella!
som äter riktigt och tränar !

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men ..
GO BLONDINBELLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0