Jobbcoaching

sådär , nu har jag fått tag på min jobbcoach och ska på möte nästa tisdag klockan 15.00

vilket innebär att det är samma datum som jag och eddie firar två år, vilket kanske inte är så jätteskoj men hon undrade om jag kunde då och det känns dumt att säga nej och behöva vänta ännu längre så japp nästa tisdag klockan tre ska jag dit.

snart är det mat och efter det ska jag förmodligen ut till broby´s gamla sanatorium med therese & rebecka.
dom hade varit där igår med sara & elin och det hade varit skitläskigt.
så blir kanske ett besök där sen, hoppas bara att det är lite ljust så man kan se något för vad man har kunnat se på bilder så är byggnaderna skitfina, byggdes i början på 1900-talet.
plus att jag är jävligt mörkrädd :P

 

men vi hörs ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0