Jönköping

Jag kom hem för ungefär en timme sen.
Varit i jönköping hela dagen och hälsat på syster och erik.


Kollade in deras lägenhet, den ahde varit helt perfekt för mig :)
sen kollade vi en marknad där vi även köpte fika.

sen blev det att gå lite sight-seeing i jönköping :)
kollade piren och både saras & eriks skola.
sen vidare till ikea där vi käkade middag.

jag införskaffade lite ljus :)
ganska onödigt men mysigt.
sen hem till dom igen och fikade sen hem.

jag körde hem, i lite över en timme.
första gången ajg kört i mörker men det gick mycket bra, gjorde också första omkörningen :P

 

Snilleblixten som kan komma fram ibland kom fram för en kvart sen.
i maj fick ajg en anonym kommentar här på bloggen om att det var synd om "Herr E" som fick stå ut emd mig.
kollade upp IP-adressen och fick reda på vem det var.
kan inte göra annat än att skratta, flicka lilla.
tycker lite synd om dig.
och att du inte ens vågar stå för vad du skriver? herregud!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem var det? Var det den du trodde, eller det var nån helt annan?

2009-09-13 @ 09:48:20
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0