Lights and sounds

Har precis kommit hem från dagiset.
första gången jag varit där, på mammas jobb.

började halv tio idag & slutade nu vid ett.
var ute med ungarna i skogen, sångstund, lunch & sen läste jag laban & emil för dom :P
när dom små sov och annelouise & susanne tog rast så lekte jag med lera med dom två som var kvar & vakna.
jag var väldigt stolt över mina kreationer :P hahaha!

När vi kommit tillbaka från skogsrundan så frågade mamma direkt om jag kunde jobba imorgon.
givetvis tackade jag inte nej till det eftersom att jag bara sitter hemma hela dagarna och glor.
så runt 10-15 imorgon.

Idag ska jag träffa eddie en runda.
vi tänkte gå en runda men vet inte om det blir av i detta vädret.
får se vad vi hittar på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0