Örongångsinflammation

Jomenvisst, idag fick jag det bekräftat ( av dr. eddie )
började klia som fan i öronen idag så plockade fram tops och "topsade" :P haha
det kom rejält med var från båda öronen och blod ur ena..
när jag berättade för eddie så sa han att det var exakt så han hade det för ett par månader sen.
dvs örongångsinflammation.
har bara gjort mer och mer ont ikväll och hör dåligt på ena örat nu, så är väl lika bra man börjar lära sig teckenspråk med detsamma.
haha nej men, det behandlas lätt med terracortril i ett par dagar.

Jag var iallafall med eddie ikväll, blev ingen fruktsallad.
det blev motsatsen, vi delade en pizza och sen glass med jordgubbsås på det, GOTT!
sen något boxnings-spel där jag ägde ut han med 2-1
den enda anledningen till att han fick ett poäng var för att jag misstolkade hur man skulle trycka på knappen när man skulle resa sig inom tio sekunder, annars hade det säkerligen blivit 3-0 till mig :D


till något helt annat, jag har blivit helt fast i idol!
blev satans rädd att kalle skulle åka ut idag, det får han bara inte!
är det bara jag som håller på kalle?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller också på Kalle! =)

2009-09-25 @ 08:37:18
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0