Salt in the snow

Godmorgon folks!

Eller ja, godmorgon är det väl kanske inte riktigt nu, men för mig är det :)
Igår var jag på stan en runda med madde, sandra & mira :)
madde skulle passa mira så hon kom in till stan en runda med henne.
jag var också på arbetsförmedligen och lämnade ett papper om vad jag valt för jobbcoach så det blir nice.

Jag blev tillsagd av frugan igår :P
att jag skulle blogga.
har inte gjort det sen i söndes men vafan, det händer inget skoj.

jag sitter bara här , arbetslös och flottigare än nånsin.
vad ska man skriva för skoj om det?
äh, ska tvinga ut eddzon på äventyr i helgen så får ni säkert något roligt att läsa om :)

men självklart hörs vi innan dess :)
pusspuss



 
Söta Siri på bild :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Söta kissemiss :)

2009-09-16 @ 16:42:05
Postat av: Sandra

Känner igen det där med att inte ha så mycket att berätta...

2009-09-16 @ 23:22:47
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0