Sticks n stones

Godmorgon gott folk.
jag beklagar verkligen över att jag inte skrev något igår.

Men jag var iallafall på stan med therese, madde & rebecka.
vi fikade lite på chicco , krängde pasta & kollade lite olika affärer.


Eftersom att jag är totalt utfattig så planerade jag inte att handla något.
Men hade en check på 50:- på H&M så tänkte se om jag hittade något lite, ( bara för att mätta shoppingsuget lite )

Hittade ett par gråa brallor för 199:- , sen gick där en tjej & delade ut kuponger där inne.
vid köp av minst två plagg så får 20% rabatt på det dyraste plagget, så plockade på mig ett par örhängen jag spanat in, sen hittade jag givetvis ett par leggings vid kassan, dock på rea och för endast 19.50:- , har faktiskt spanat in dom innan i sommar men inte köpt dom.

Så jag fick betala ungefär 150:- av mina egna pengar för byxor, örhängen & leggings.

 

Sen hängde jag med therese till vero moda, där jag kollade runt medans hon provade.
givetvis ska ajg hitta något där med.
hittade en supersöt klänning ( på rean! )
299:- innan & 50% rabatt på den nu.

precis som leggingsen på H&M hade jag spanat in denna klänningen tidigare i sommar.
Så köpte den med.


Jag har fortfarande inte vågat kolla hur mycket pengar jag har kvar.

 

Men det rör väl sig om ungefär 200:- som ska räcka till slutet av oktober :S
jag får faktiskt skylla mig själv lite, men jag är helnöjd med inköpen iallafall :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0