the end

jag lever!
fortfarande.
men jag mår som innan otroligt dåligt, fastän det har blivit lite bättre.
inatt kunde jag sova bättre.
vaknade nog bara 2-3 gånger inatt, fruktansvärt skönt.

fattar dock inte varför jag lökar så satans mycket.
fönstret är öppet och jag har ingen feber.
bytte sängkläder igår, riktigt skönt.
älskling kom hit och bjöd på bananer :)
skönt att kunna äta något utan att det gör ont.

svullnaden i örat har börjat släppa nu.
har tagit 2/3 doser penicillin idag.
imorgon blir det möte på effekt personal och jag ska ge mig fan på att gå dit.
får förklara att jag hör som en 90+ kärring så kanske dom kan ha lite överseende med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0