Two hookers and a mexican

Hej allihopa!

som ni märker så har jag gjort ett strongt försök till att fixa bloggen lite.
Jag har nog försökt i två timmar , med fyra olika bilder till header, bytat storlek ett antal gånger på vardera, försökt med bakgrundsfärg, fått byta stilmall och greja.
Ibland känner man sig riktigt gammal som inte förstår någonting.

Men iallafall, såhär blev det tillsvidare iallafall.
Det har blivit en hel del svordomar ikväll.
Jag har helt enkelt inte tålamod till sån här skit.
så, det får bli såhär ett tag tills mina nerver klarar en omgång till av "bloggdesign"

att stina ( vår ena katt ) springer runt och löper hjälper inte heller.
VARFÖR måste dom skrika?
jag springer inte runt och skriker och gnider röven mot allt möjligt när jag  har mens?

menmen.
som alla andra dagar så har jag ingenting kul att berätta.
ingenting speciellt händer i veckan heller.
det känns ganska meningslöst när man inte har några pengar alls, inget jobb och inget planerat.

Jag har iallafall fått en jobbcoach nu, birgitta svensson på effekt personal i kristianstad.
håller alla tummar och tår att hon är bra.
alla säger ju det, att det är hur viktigt som helst att man får en bra jobbcoach.
sen blir det skrivande av CV och vänta svar från det jobbet jag redan har "sökt"
Håll tummarna för mig :)

Vi hörs imorgon :)




Haha! Känns helt galet att se mig med hår :P
eller ja, hår har jag men inte så mycket som på bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0