way too late

herregud, jag sitter fortfarande uppe.
älskling var som sagt här innan, det blev inte promenad :P
jag hade precis ätit och ville smälta maten, så vi lyckades hamna framför tvn istället. haha!

annars idag har jag inte gjort något vettigt.
jag gör INGET vettigt om dagarna.
men imorgon ska jag försöka göra något.
om det bara är att gå ut & gå en runda så är det iallafall något.
jag blir galen av att bara sitta här hemma.

jag kanske ska pilla lite med bloggdesignen imorgon med?
det har ju med datorn att göra , men det är ju ändå lite vettigt, eller?

 nej, jag skriver inget vettigt så det är väl lika bra att jag går och lägger mig.
så jag inte vaknar imorgonkväll, vilket det finns risk för annars.


Vi hörs imorgon!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja, den där latmasken är svår att bli av med ;p Nja, jag följer det inte så bra som jag hade velat egentligen, men som sagt, lathet i kombination med för lite motivation. Som det är nu har jag abrollat 10 minuter i tisdags- och igårkväll, plus att jag gör någon form av bröstmuskelträning 2 gånger om dagen.



Annars kan vi försöka sporra varandra, så att vi båda kommer igång ordentligt...

2009-09-18 @ 08:18:48
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0