romeo & juliet

kände att jag fick slänga in ett inlägg innan jag lämnar sverige.
denna gången är det riktigt, riktigt svårt.
jag går till stationen om exakt 20 minuter, tåget skulle stanna en timme innan min incheckning stänger på kastrup.
så hoppas fasen inte att tåget blir sent, då får dom en sur emma på sig.
det mesta är färdigpackat nu, ska bara ner med neccesären osv.



vet verkligen inte vad jag ska skriva, kommer sakna alla skitmycket, just nu vill jag inte åka.
verkligen inte!
ska tröstäta munkar med hanna när jag kommit fram till milton keynes , det kanske blir lite bättre då

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du! Det blir helt klart bättre då! Jag är grymt peppad på cyklar, au pair-träffar och vår/sommar i Campbell Park. Nu kör vi!!

2010-04-07 @ 12:37:58
URL: http://ignitoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0