Bite the bullet

bästa helgen på länge!
drog till kristianstad i fredags.
det blev vin, seinfeld och solsidan :)



igår kom therese hit , senare kom sara, elin & anna.
vi gick till stationen och jag vill slänga av skorna om jag skulle hinna.
det var trångt på tåget, som förväntat.
vi hoppade av i klippan för att kissa, vi höll på att dö.
iallafall jag.
där hittade vi en polack som skjutsade oss till helsingborg :D
fetebilen som var värd en halv miljon?
efter en stund säger han att vi inte får dricka i bilen, då har therese redan spillt ut vin, haha.
vidare till donken på knutan, toa för hela slanten.
där krisade det verkligen!


sen vidare till timbuktu , eller vi kollade aldrig om jag ska va ärlig.
sen tappade jag och therese bort dom andra.
hittade en innergård där vi kissade - mer!
när vi skulle ut var grinden stängd.
jag skulle klättra över och trillar självklart så har mäktigt ont i vänster smalben och ett snyggt märke på ena skinkan, haha bäst.


sen bestämde vi oss för att ta tåget till hässleholm, skulle möta upp anton och dra till Qbar.
påväg till knutpunkten kommer det en liten tanig spagge och stirrar på mig.
"ey vad vill du?"
jag - " haha vadå? "
spaggen - " eh, ja du gick in i mig! "
sen hör jag hans kompis " ey, kom vi går nu "
ville han nita mig eller? vad tror han ? hahaha


sen ställde vi oss och flörtade med en grillsnubbe, hahaha.


väl inne på knutan delade vi på oss.
therese tog ut biljetter och jag fixade mat.
fem cheeseburgare , en stor pommes och en garlicdipp.
sen vidare till tåget.
efter det minns jag inte mycket mer.
minns att jag åt.


efter det minns jag av att tågkärringen väcker mig, och har lite problem med att väcka therese.
"ni måste gå av tåget nu, vi är i kristianstad"
hahaha oh herregud.
vi går av tåget, therese glömmer sin mobil på tåget som kört vidare och min var död.
jag slängde återigen av mig skorna.
"ey tjejen du kan inte gå utan skor, du kan få skääärvuuuur i fötter" haha
vi tänkte att vi skulle dra till hesslebaren , dom stängde.
vi tänkte att vi skulle chansa och dra till anton och se om han var hemma.
lyckas komma in och ingen anton hemma, men hans kompis var som släppte in oss, eller ja therese gick in och däckade på soffan och jag väntade ute i trappen.


vid halv 10 skulle jag väcka therese, nästan mission impossible på det.
vi ranglade vidare till mcdonalds som två oduschade pissluder.
haha några småglin på mcdonalds - " eeh har ni haft kul? " therese - " mmmm... "
jag bjöd på frulle, 3 toast, kaffe, vatten, och therese väntade på vanliga menyn.
vidare till tåget som förövrigt krånglade.


lurade mamma att jag trillat och brutit armen.
hon gick på det ;)



mina sms blev lite sluddriga i slutet.
galen men heeeeelrolig kväll.
tack alla :)


ett av dom galna smsen:

"VI ÄR PÅ KNUTAN DU OCH SKA KISSA JAG DÖR. VARFÖR ÄR DWT CAPS LIKSON? JAG FÅR SINNE NU"

eller:


"jah rrillade precs övetag stake.
lommer du tilk hässleholm?"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0