en stad att bränna

jag tyckte att det skulle passa bra med en liten update.
helgen i jönköping var trevlig, det blev lite shopping.
bland annat en klocka, tre par skor, en tavla, ett par tröjor och lite till.
jag kom hem igår förmiddag, då blev det en liten runda på stan med mamma.
lyckades hitta en liten höstjacka.


jobb idag, 07.00 - 15.45.
jag fick upp ögondroppat jag skulle plocka, när första etiketten kom ut så stod det att jag skulle plocka 110 st!
shit tänkte jag och jahaja mm-mm här får man scanna som en galning om man ska hinna innan lunch.
så där stod jag och scannade och klistrade etiketter.
efter ca 90 st så ska jag plocka resten på en annan hylla.
då kollar jag på etiketten och ser att det är ögondroppar typ en droppe i var öga tre gånger per dag i en månad, dvs INTE 110 förpackningar, allra max 10 st.
så bort till farmaceuten och checka , det hade blivit fel i datorn och där hade jag stått och slitit.
fick lämna av skiten.
i nästa kluster fick jag 50 toilax, underbart!
bra plockstatistik iaf.
som att ni bryr er? haha aja, nu vet ni iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0