helgen

helgen har varit riktigt nice.
började fredagen med att göra en riktigt nice tatuering, den första :)
avslutade kvällen med chips & seinfeld.


igår begav jag mig in till kristianstad.
det blev att hyra film, grilla.
det grillades fläskytterfilé och till det blev det hemmagjord potatissallad och sallad, riktigt gott.
sen blev det att vi tittade på den senaste saw-filmen, lika köttig som alltid.
det var meningen att vi skulle bada men struntade i det pga tatueringen.

therese skulle egentligen kommit inom en runda med , men hon dissade oss :(



idag blev det en god brunch sen kollade vi på london river, ganska B film och ingen jag rekomenderar.
sen blev det tv, musik och även lite bilspel :P
jag är inte helkass egentligen , haha
och någon är ju dålig förlorare ;)



det har varit en nice helg iaf och nu blir det att avsluta den med lite seinfeld.
ledig imorgon ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0