In my place

fitta åt folket!
nej förlåt, men det var väl gårdagens mest använda ord, haha.
började med att dra ner till österås med therese.
cirkus maximum och vi var väl sist in i tältet massa polacker som jobbade där ropade och visslade, haha dom var lite sugna på pantertanterna antar jag.
cirkusen var nice, ville ha mer djur dock.
en elefant var sugen på therese och då vi satt längst fram så blev therese tallad lite på benet med hans snabel haha.
där skrek jag till ganska bra och snyggingen fick rädda oss.



efter cirkusen blev det en snabbis till donken sen hem för att sen bli hämtade av kennie.
vidare ut på förfest hos madde och fia.
jag har aldrig varit så äcklad av öl, jag skulle inte ha druckit i fredags.
det var jävligt segt att få ner dom första ölen och jag var nära på att ge upp, men icke!



sen buss in till stan.
det kommer en snubbe och sätter sig bak med oss
"ursäkta är ni rökare?"
"ja, vadådå?"
"nej för jag tänkte tända en cigg"
sjuke!



väl i stan blev det en virvelvind, partyfabriken och man träffade massa folk man inte sett på länge.
bland annat henke, det var jävlarihavet trevligt att träffas :)
jag kände mig lite omringad inne i tältet, haha .




avslutade det hela med korv och mos på korveriks.
sen lite kundvagnsfärd hemåt, haha.




'








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0