nytaggad

"like a virgin.. touched for the very first time"
var vad jag sjöng i bilen påväg hem.
då var tatueringen gjord :D
var inte alls så som jag trodde, folk har ju skrämt upp mig.
det sved, jag ska inte ljuga.
men det var inte alls i närheten av vad jag trott det skulle va.
är riktigt nöjd med den och det känns nästan lite overkligt.
kanske för att jag ringde dagen innan och fick tid redan idag :D


sara skulle gjort samma, fast mindre och bakom örat.
jag var också sugen där men beslutade mig för att köra på handleden istället.
men iallafall, han är väldigt ny med tatueringar så han var ärlig och sa att han kan inte göra den så liten.
andra tatuerare hade kört på ändå för att tjäna pengar.
men han är ärlig , det är bra.
så det var bara jag som tatuerade mig idag.



imorgon blir det grillning, film och bad i kristianstad :)





 









fick mina linser idag med.
beställe blåa och bruna.

happyhappy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0