stick to it

helgen bestod av en liten runda ner till malmö i fredags.
eddie ville låsa upp sin mobil och när vi väl hittat till butiken så var det stängt, vi gick en del.
slutade med middag på en indisk restaurang, riktigt gott!
sen hem mot hässleholm och hyra lite film och köpa ben & jerrys :)


i lördags var det meningen att jag skulle ner till malmö med therese & madde.
men jag kände verkligen inte för alkohol eller folk i mängder, speciellt tågen hem då det oftast blir kaos.
så jag och eddie körde ut och plockade lite svamp.
tappade bort eddie ett tag och jag erkänner att jag var rädd, det var massa mysko ljud överallt och ett stort området där man såg att det varit vildsvin och bökat.
jag gick hela tiden och tittade vart närmsta träd var jag kunde klättra upp i, haha!
iallafall, vi hittade lite kantareller och tre karljohan svampar.
så blev lite mysmiddag och fast & furious på det.


jag sökte två jobb igår, och fick svar från kea idag om att jag nu finns på deras lista över vikarier.
kan tänka mig att den listan är lång, men nu finns jag iallafall där.
tänkte gå ut och gå en långlånglåååång runda ikväll.
skulle gjort det imorse , men jag somnade om ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0