sultan palace

igår blev det jobb, jag är numera vikarie på distansapoteket.
dom lär nog inte ringa in mig ofta, men det är bättre än inget.



efter jobb kom madde och therese hit.
det blev lite fika, therese gillade mina muffins haha :D
sen bar det av till malmö med eddie.
det var meningen att vi skulle se band of horses 21.30 men vi var båda hungriga så gick och åt turkisk buffé istället. vi var dom enda svenskarna inne på restaurangen, kändes lite off men kul.
maten var asgod iallafall.


lön idag, fick betydligt mer än jag trott så jag är glad.
idag är en mjukisbrallor-dag.
funderar på att köra en storstädning av rummet.
är mäktigt sugen på att köpa säsong 3 av seinfeld med.
om jag orkar ta mig in till stan, det blåser som fan.


imorgon blir det enchiladas och mys.
fredag morgon tar jag tåget till jönköping.
ska va där hos sara och erik till måndag morgon, då jag åker hem igen.
vad jag vet är planerat så blir det tacobuffé ute på fredag och torghandel på lördag :)
vad finns det att göra i jönköping?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0