wake me up

det är sjukt hur lite man vet.
jag har insett att jag verkligen vill lära mig, och det gäller allt.
jag minns när man var fjorton år och verkligen visste allt.


jag kollade på tattoo hunter på discovery? häromdagen.
snubben var hos en liten stam kallade betammaribe?
där som sysslade med scarification.
han fick vara med och se när dom satt och skar flera hundra ärr i ansiktet på en liten unge.
inte äldre än ett år gammal?
jag var redo på att byta kanal när dom skulle börja skära.
men som tur var fick man inte se det.
man fick se efteråt när pojken låg i sin mammas knä nästan helt avtuppad.


"det vi sysslar med är inte barbariskt eller tortyr, då hade vi inte gjort det"


är det inte tortyr att sitta och skära en ettåring i ansiktet samtidigt som det sitter tre kärringar och håller fast ungen?
detta är ju helt sjukt.
man vet så lite.

 

 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Lika mycket tortyr (om inte värre) som att skära bort delar av fittan (ursäkta mitt språk) på en femåring. Och att sedan få den ihopsydd. Sjukt, sjukt, sjukt!

2010-08-17 @ 13:42:41
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0