zzyzx rd

sov hyfsat länge idag med.
sista gången jag fick träffa sid idag, kommer sakna den lilla kraken.
varje gång jag gått så har han satt sig i hallen och bara tittat på mig.
" gå inte, jag vill busa mer "
så sjuuukt busig, men så jädra söt.


tog iallafall tåget hem tjugo över två, mötte upp madde i stan.
gick en runda på "festivalen" sen till chicco, sen joinade andreas.
ännu en runda i stan sen stack jag och madde till headwig då hon skulle klippa sig.
när jag kom hem blev det mer gräsklippning (Y)



imorgon blir det att dra bort till da och lämna in kläder, kort , nyckel, tömma skåpet osv.
lördag blir det cirkus sen förkrök i sösdala, sen in till öltältet ;)



hörs!





Sid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0