åsikter

jag måste skriva.
om ni inte visste det redan, så är jag en liten tjej full med åsikter.
och jag backar inte för att berätta vad jag tycker.
och nu är det såhär, att folk kan bete sig så jävla illa, så att jag bokstavligen talat blir illamåendes.
för jag mår fan lite illa nu över hur folk kan bete sig.
och folk i den åldern, borde väl ändå vara lite mer mogna?
men icke.
och din lilla twofaced-whore, jag hoppas att du får missbildade barn.
jag hoppas att det går år helvete för er alla.
för så som ni alla bidragit till detta, så förtjänar ni fan inte min respekt.
och om jag träffar er två, vilket jag säkert kommer göra om det blir seriöst.
så förvänta mig inte att jag kommer sitta och fejka och vara trevlig.
ingen av er har gjort eller sagt något mot mig, absolut inte.
men om man beter sig så mot någon, så har man förlorat min respekt.
och även om jag inte känner er resterande, och även om ni vill ha min respekt eller inte, så kommer ni fan inte få den.
och du, du är fan inte välkommen in i släkten.
har jag bestämt mig för att inte gilla en person, så kommer jag inte göra det.
på gott och ont, det är jag medveten om.
jag är en envis jävel, kommer alltid vara.
och vissa av er som läser , kanske inte ens vet vad detta handlar om.
och ni får tycka att jag är omogen, envis eller whatever.
just nu bryr jag mig inte, för jag är bara så fruktansvärt arg.
visa lite respekt för fan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men oj.. vilka hårda ord.. är det någon i "vår sida" av släkten?

2010-12-14 @ 21:13:52
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0