banglasnake

jackan är helt användbar, jag önskade att jag köpt en i strl 36 istället dock :/
men jag trodde att 38 skulle vara liten. aja, man lär sig.
nu kan jag ju iallafall ha femtioelva tröjor under jackan, om jag vill det.



jag och therese höll på att köra på något innan, båda skrek.
vi vet inte vad det var, men något långt med ben sprang snabbt som fan över vägen.
kan det ha varit en råtta? nääe alldeles för lång och smal.
såg ut som en orm med ben, fast beige, kanske en ödla?
men inte fan lever dom nu.
vi stannade iallafall och jag hoppade ur för vi var nyfikna, hittade inte fanskapet.
kanske sitter i däcken haha!
eller så var det banglaboy som bytt skepnad, vem vet?
läskigt vart det iallafall.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0