Berlina ecologica

morrn!
igår körde vi ner mot eslöv för att fira julen hos faster med familj.
först lite glögg, julklappspel och sen kalle och efter det blev det mat.
lite kaffe på det sen öppnade vi julklappar.
jag fick mest pengar då jag inte önskat mig något speciellt.
fick en grym klädhängare av sara som jag tänkte köpa på ikea sist när jag var i jönköping.
hoppas dom andra kommer hem snart så jag kan montera ihop den! :D
fick även en lotion, ett underlägg ,med lite bilder i från studenten och sånt.
av eddie fick jag en söt tomte som jag inte kan sluta skratta åt.
sen presentkort på ur&penn.
av kate & björn fick jag schampoo och balsam, hårmousse och hårspray från bobby´s.
eftersom att det jag köpte på ullared tog slut jäkligt snabbt :)


precis som förra julen så tog jag tåget hem igår.
är inget fan av att sova borta.
så gick mot stationen halv tio, mitt tåg skulle gå tio över men det var försenat till fem över halv elva.
och jag var på stationen tio i tio, lite drygt.
men hittade ett annat tåg som gick fem i halv, nytt pågatåg.
med tvgrejer som visade nyheter och sånt, kändes grymt. lite som tunnelbanetåg.
eddie hämtade mig på stationen så jag slapp gå hem :)
sen hem och dricka vin och äta mackor med brännvinsosten jag vann på jobbet i förrgår :)
idag blir det middag hos mormor, vet inte om jag ska dit.
sen förmodligen utgång.
är inte så sugen på kristianstad med tanke på snön och skit.
men får se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0