black and blue

jag sov bättre inatt, fortfarande dåligt men bättre.
vaknade upp ett antal gånger och fick vända på både täcke och kudde för jag svettades som ett as.
annars var det ganska lugnt, inte lika ont som igår.


mamma hade köpt pamol till mig, direkt tänkte jag att " aah, där hade jag satt etiketten " lite arbetsskada där.
imorgon skulle hon och jag tydligen baka lussebullar.
"jag smackar inte på någon lussebulle"
kan passa bra nu när jag bara hör på ena örat då jag kan tänka mig att hon kommer plåga mig med peter jöbacks julsånger, döda mig långsamt.



på söndag kör vi upp mot eskilstuna.
vi ska sova hos mammas moster en natt.
ber till gud att hon inte kommer knipa mig och sara i kinderna, då hon gjorde det när vi var små.
sen på måndag blir det begravning för gammelmorfar.
det kommer inte bli kul, alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0