I caught fire

har precis varit på kvantum och hämtat ut paket.
jag hade tydligen beställt den gråa ändå.
jag ville ju ha grå istället för grön, fick för mig att jag råkat beställa den gröna.
men där var en grå, så detvar ju asfett och den var dessutom inte så ful som jag trott, helt användbar faktiskt.
jag är en "hellre kvantitet än kvalitet"-människa.
har jag berättat att jag har 52 par skor? hälften har jag köpt på second hand och inte ens användt.
älskar att ha lite sådär halvskumma skor, som man kanske använder en gång om året.
älskar att kunna variera, därför köper jag hellre billigare grejer och har mer. än att till exempel köpa en jacka för femtusen som jag använder fem vintrar.
okej där överdrev jag, men ni fattar vad jag menar?



iallafall, paket från H&M.
där fanns jackan, ett par brallor som satt som as, emn dom kostade bara 49:- och man kan ju fylla ut där det är pösigt med toapapper eller något? kan inte fatta att strl 38 sitter pösigt, haha fan vad gött.
sen en klänning, som var i strl S men den kostade också bara 49:- så jag var tvungen.
man kan typ använda den som top istället , för som klänning sitter den som ett jävla korvskinn.
jag vet att jag inte är i storlek small, men ändå ska jag? haha
envisa jävel.
äh, jag kanske någon gång, i mitt liv hamnar där. ohjo det ska jag.
ska börja leta efter träningspartner efter nyår.
kanske nyårslöfte?



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0