julklappar

jobbade idag, det känns som en evighet sen.
fick lite julklappar av jobbet.
en apotekets senap, en "mina middagsgäster"bok, passar mig perfekt :)
sen ett gåvokort då man skulle logga in på någon hemsida och välja vad man ville ha.
jag valde fyra röda muggar från höganäs keramik, jättefina :)
såg nu att ord pris på EN mugg är 169:- och jag får 4 stycken, jävligt fint.
dom ska ner i min "flyttahemifrån"låda.
där har jag, en torkyhållare ( haha ), disktrasa, snapsglas, ölglas och 4 blommiga muggar.
när jag väl flyttat hemmifrån kommer jag ha femtioelva kaffemuggar och typ tre tallrikar, word!


efter jobbet bakade jag chokladbiskvier, jävla jobb.
men kul var det, och dom blev faktiskt goda :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0