linser

beställde precis hem linser och har redan glömt vilken färg jag valde.
kan man vara lite tröttare?
börjar en halvtimme tidigare imorgon för det är grymt mycket folk lediga imorgon, kommer att ha mycket att göra.
och till råga på det är det min födelsedag, kan man inte få ta det lugnt då? :)
det spelades lite julmusik på jobbet idag, och då menar jag inte "vår julskinka har rymt" eller liknande.
utan riktig jävla operajulmusik, eller sektmusik som jag skulle vilja kalla det.
någon snubbe som sjunger så att han håller på att skita ner sig, jag klarar inte av sån musik.
fick gå och bita mig i läppen under tre låtar för att hålla mig för garv.
men samtidigt, allt är bättre än rix fm där dom spelar samma låtar säkert 6-7 gånger mellan 7.30 - 15.45.


snart ska jag slå in lite julklappar.
vi hade julklappsspel hos farmor & farfar i lördags, man ska handla ungefär två paket på 25:- st.
i ena paketet jag köpt var det en häxnäsa och lösmustascher, mamma fick dom och dom passade henne fint :)
i det andra paketet hade jag köpt söta kökssvampar i hjärtform, cleaning with love :) och muffinsformar i glada färger :)
till julklappsspelet vi ska ha på julafton så har jag istället köpt 5 tiokronorsjulklappar.
minst lika roliga ( om inte användbara ) som dom för 25:- och det blir mer klappar, kvantitet ftw!

och efter jag slått in julklappar, så ska jag och pappa fixa smörgåstårtorna till imorgon.
pappa ska göra den roligaste ( med ägg,räkor, krabba osv )
och jag tar mig an den andra ( med leverpastej , skinka osv )
imorgon kommer det lite folk hit på kvällen. moster med familj, familjen nellsjö, sara och erik kommer ner från jönköping. och eddie från stattena :P haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0