löksoppa

jobbade idag, har varit själv hemma sen igårmorse.
och det är så sjukt jävla skönt!
jag blir faktiskt riktigt duktig när jag är hemma själv med.
efter jobbet stack jag till stan en sväng, blev en mörkblå fredperry tröja, grymt jävla skön.
två klockor, en svart och en orange jetset addiction klocka, så nu har jag tre stycken i min lilla familj, vit, svart och orange :)
sen hämtade herr eddzon mig och vi körde och handlade lite smått.
han fixade en micro-pizza och körde hem :P
jag har slängt in en maskin tvätt, lagat mat och det blev hemmagjord löksoppa med ostbaguettesnittar och stekt kycklingkorv. gott!
ska snart rensa kylskåpet för där är asmycket gammalt.
sen blir det nog soffan.
är ledig imorgon och det ska bli riktigt skönt.
drar ner någon gång på förmiddagen och hämtar ut min tågbiljett för kl 17.40 drar jag mot alvesta - sävsjö - vrigstad för att sälja fyrverkerier onsdag - fredag.



vi hörs!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0