simple man

jobbade igår.
vilken skön känsla det var på eftermiddagen.
alla var glada, och blev det fel så skrattades det bara bort.
åsa tyckte att jag var snabb, wrooom.
fick skjuts av moster och saki hem, snällt :)



sen kom eddie hit, krängde lite pizza.
han hjälpte mig att maskera väggen.
sen somnade han för han skulle jobba idag.
sen gjorde jag lussebullar :)
och seeen , så målade jag ännu en vägg randig på mitt rum.
denna i färg.
önskar att jag valt helt andra färger.
men det blev ändring iallafall, och det gillar jag.
precis som att vara spontan.
sen, lyckas jag självklart gå in i lampan jag hade bakom mig.
och bränna mig, något enormt.
det sved mycket :(
när jag vaknade nu idag så var där en ganska väldigt stor blåsa.
ser inte fräscht ut för fem öre.



snart blir det duschen, sen ner mot lödde.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0