da vincis

sholulu gott folk!
igar lyckades jag fa med mig mimmi till wetherspoon , vi gjorde nagot smatontigt dar ( hemlis! ) och det gick formodligen at skogen anda men det var ganska kul och hoppas att det kommer handa anda.
naaaaaae jag tanker inte beratta natt :P




men tog bussen till piccadilly, krangde en glass pa donken och akte sen runt i audin hahahah.
ja , vad ska man saga.
slutade kvallen pa da vincis med en ol och jag blev raddad fran odjuret.
TACK!



"you have very beautiful eyes, pretty girl" neeeeejtack!



kan tillagga att jag inte sovit mer an tva timmar inatt och ska snart bege mig till euston for att ta taget tillbaka till milton keynes.
hoppas pa att metropolitan line funkar, annars ar jag ganska kord for jag vet inte hur man tar sig dit med buss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0