falukorv

hej gott folk!


borjar med att skriva att gardagens och dagens goda garning har varit att skanka pengar till nagon barngrejs pa mcdonalds , har inte orkat tanka till ordentligt.




idag vaknade jag och mimmi assent, sa vi tog tuben till edgware road, gick till totally swedish.
jag ville kopa med mig nagot svenskt hem till joy & ami.
gick runt dar inne lange och visste inte vad jag ville ha, dar ar forovrigt svindyrt dar inne.
men det slutade att det blev sport-knacke, en falukorv och en tub slotts starka senap.
tankte gora ugnsbakad falukorv med potatismos, det ar ju ganska svenskt och aven en av mina absoluta favoritratter.


sen blev det en liten runda pa primark, jag ville kopa sletna tvapunds-skor men jag ville inte stalla mig i ko sa vi gick vidare till donken och krangde lite och nu sitter jag har igen.




imorrn vet jag inte vad som hander men pa sondag tar jag taget tillbaka till milton keynes 15.50



vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0