Iglu & hartly

jag antar att jag far uppdatera har lite och beratta vad som hander.


Igar tog jag och mimmi tuben till old street, och for er som vill veta sa fick vi ta buss till baker street och sen tub darifran, for nagon hade trillat under taget har vid finchley rd, jag blev sur for jag var radd vi skulle bli sena haha.
men iallafall, tog aven min forsta "ensamma ol" pa en sleten pub har vi finchley rd, mimmi skulle lamna bocker vid swiss cottage och jag ville inte forlora dricktid sa nu har man gjort det med.



iallafall, tog tuben till old street och det var sjukt mysigt dar, vi gick forst at fel hall ( emma kartlasarn granberg )
kom fram till hoxton sq bar & kitchen vid atta, och iglu & hartly skulle inte spela forran halv 10 sa blev tva ol till dar, snackade med en trevlig tjej fran florida.
iallafall iglu & hartly var riktigt grymma, deras gitarrist trillade ner i publiken och nar dom spelade sista latenn ( pajama song ) sa tyckte dom att vi skulle storma scenen, sa det gjorde vi, och dom var helt javla galna, men ja gilla de :P
har bild pa mig och ena sangaren, basisten och gitarristen , eller mimmi har dom sa far hoppas hon lagger upp dom inom en snar framtid.


Jag vaknade upp halv sju imorse, maktigt bakfull , av att grannen ( en liten turk som formodligen har bulimi ) spyr satan, och hans toa ar saker vaggivagg med min sang for det hors som faaasen, inte det trevligaste.
jag at lite chips och somnade om


pa sondag flyttar jag till milton keynes och jag kanner pa mig att det kommer bli helt underbart!













hyfsat onykter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0