Milton keynes

Hey guys!
this is gonna be the first update from milton keynes.
ami fick visa hur datorn fungerade imorse, det ar en apple och jag forstar verkligen ingenting haha.
men iallafall, jag mar bra och jag lever, bor i ett valdigt nybyggt omrade och har ett stort rum med dubbelsang, underbart!
efter jag hade lamnat ami pa skolan igar sa tankte jag att jag kunde ta en promenix in till milton keynes , och dar gar cykelvag harifran kingsmead anda in till cmk det var iaf vad det stod pa skyltarna ( CMK = central milton keynes ) , sa jag borjade traska. efter 40 minuter sa sag jag centrum men mina fotter var iskalla sa jag bestamde mig for att vanda.
jag berattade for ami att jag forsokt ga in till stan och han tyckte jag var galen, att det tog typ en timme att ga in, vilket innebar att jag bara hade 20 minuter kvar haha.|
men iallafall, har har kommit lite sno nu, inte mycket dock
hade precis kommit utanfor dorren och skulle lasa nar amis granne kommer och fragar han om han vill ha skjuts, sa jag gick in och lade mig pa soffan igen, alska sky!
tankte tvatta lite idag med, men far verkligen inte igang tvattmaskinen, dar ar tusentals knappar och hon visade mig igar och jag gor precis som hon sa men det vill inte funka :/
men somsagt, har tillgang till datorn nu sa ska forsoka halla er uppdaterade sa mycket jag kan.
btw sa ar min mobil dod och jag har ingen adapter :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0