crank dat

ser att jag fatt lite fler lasare, kul!
sa ska forsoka uppdatera mer och oftare.

ikvall ska jag och mimmi halla tummarna for att sainsburys har fyllt pa med deras chips :)
ni kanske undrar varfor vi ar just valdigt kata pa sainsburys chips , svaret ar priset.
en pase kostar nog 7 svenska :D
sen blir det little britain, vi har tva skivor vi inte sett.

imorgon blir det formodligen att dra in till camden town och traffa stoffe, sen kanske hassleholmarna joinar med.
ska bli kul att fa prata med lite skaningar, har faktiskt markt att min dialekt andrat sig lite for jag pratar bara svenska med mimmi och simon ( fran mjolby och stockholm )

 

jag smsade lite med frugan innan.
jag garvade sa jag dog lite nar hon skrev "mina senaste har varit grova som tradstammar" hahaha, vissa har det bra :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0