Helgen

jag ar askass pa att uppdatera, jag vet.
men ar inte lattaste nar man maste dra ner till ett internetcafe varje gang.

Iallafall, skulle egentligen dragit ut till croydon i fredes, men mimmi ville inte :/
sa jag lag kvar i sangen skitlange, vid halv ett? bestamde jag mig for att dra in till leicester square sjalv och mota upp simon, gareth, sam och ryan.
sam halsade med puss pa kinden, vilket jag har tyckt varit lite chockande innan men nu ar det ganska okey anda, kul att halsa mer an bara skaka hand liksom.
men iallafall, ryan fran usa, gareth som ar britt, sam som ar indier och jag & simon som svenskar.
vi drog vidare till en pianobar och ryan sa " they are closing in 30 minutes so weve got time for one shot and one beer! " , dom anda shotade whiskey medans det blev sambucca for mig.
helt plostligt sa sager ryan " why are there a naked guy behind you , emma ? " , jag vander mig om o dar star en snubbe utan troja haha.

sen kom det fram en skitlaskig snubbe till mig och sager "swedish?" , hurfasen kunde han se det? :D

vi drog vidare till waterloo nar dom stangde och gareth forsokte impa pa mig med sin cigg som los gront nar man rokte den.
blev imitation av andy & lou pavag till waterloo "yeahiknow!"
drog iallafall till da vinci's , en skitliten pub ?
dansade lite, tror jag :P vi gick nog hem vid halv fem, jag trillade i en buske och behover nu tvatta min jacka och mina stovlar.
spydde som ett as, berodde nog pa av vodkan jag shotade innan jag drog fran finchley road. fyy.
pa tuben pa vag hem igar var jag sa sjukt nara att spy att jag tillochmed borjat planera pa var jag skulle spy i "tagvagnen"


blev massa little britain med mimmi igar, jag somnade nog vid fyra och vaknade vid sex nu ikvall, sleten!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0