kass update

har inte uppdaterat pa en vecka.
ber om ursakt for detta, det hander ju faktiskt inte sa javla mycket.
har inte rad.
forutom forra helgen, da drog jag o mimmi till brent cross och sen vidare till IKEA, jag kopte bland annat kudde, galgar och varmeljus.
efter det ville vi dricka till det, sa kopte med oss en vodka , ol och smirnoff fran sainsburys.
allt pa finchley road stangde ett, vi tankte dra tillbaka o hamta mimmis oystercard och dra in till city, da vi borjade snacka med en vakt utanfor en stripclub ( granne med oss )
jag sa att jag skulle provjobba som strippa och han pratade emd managern som sa att det var okey att vi kom in gratis :D

val inne sa fick vi sitta med nagra snubbar, som bjod pa dricka hela kvallen.
rakade ge mitt nummer till den ena med och han har ringt ett par ganger efter :/
men iaf, sa fragade jag han om han kunde fixa sa att mimmi fick en lapdance, jovisst bara ett par minuter efter kommer det en brud o tar mimmis hand o gar ivag o ger henne en lapdance hahaha.
"She was so smooth!"
det var sjuuukt kul , jag somnade vid halv sju pa morgonen :P


Imorgon ska jag traffa en aupairfamilj i brook green.
tva dottrar pa 1 och 3 ar, mamman ar hemmafru och pappan ar borsmaklare.
jag kommer ha mitt eget rum, egen toa, egen tv pa en egen vaning.
dom vill att jag ska "jobba" 30-35 timmar i veckan, vilket ar nice for i edgware jobbade jag 40-45.




VI HORS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0